قوانین و مقررات
کاربر گرامی لطفاً به موارد مندرج شده در این صفحه (قوانین عمومی و اختصاصی) جهت استفاده صحیح از خدمات و محصولات گروه آموزشی نیما به دقت توجه نمایید.

◊ قوانین اختصاصی:
⇐قانون کپی رایت:
* طبق قوانین حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان، هر کسی تمام یا قسمتی از محصولات خریداری شده را که مورد حمایت این قانون است به نام خود یا به نام گروه آموزشی نیما بدون اجازه یا عامدا به شخص دیگری غیر از پدید آورنده نشر یا پخش یا عرضه کند تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
* محصولات خریداری شده از نظر قانونی و شرعی تنها برای شخص خریدار قابل استفاده است. لذا در صورت اثبات خلاف این موضوع برای کارشناسان پشتیبانی ما علاوه بر پیگیری قانونی موضوع از طریق مراجع ذی صلاح، حساب کاربری فرد مسدود می گردد.
⇐نحوه خرید محصولات:
* تنها مرکز دانلود و خریداری محصولات گروه آموزشی نیما، وب سایت ما به آدرس (www.nimaeducationalgroup.ir) می باشد. بنابراین تمامی مسئولیت و عواقب تهیه محصولات و محتواهای تولید شده به غیر از روش ذکر شده و همچنین تهیه محصولات از اشخاص و یا مراکز دیگر بر عهده خریداران و کاربران می باشد.
* کاربران عزیز در هنگام خرید اینترنتی نکات ایمنی مطرح شده توسط پلیس فتا و بانک را جدی گرفته و گروه آموزشی نیما هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم دقت به این نکات هنگام خرید اینترنتی را بر عهده نخواهد داشت.
* کاربران می بایست هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش و یا اطلاعات حساب کاربری خود را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. فلذا درج نمودن ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.
⇐مدت زمان دانلود محصول و درخواست مبنی بر دریافت مجدد محصول:
* خریداران عزیز توجه نمایند که محصول خریداری شده تنها تا 15 روز پس از تاریخ خرید در صفحه کاربری آنها وجود خواهد داشت و پس از آن لینک دانلود محصول از صفحه خرید بصورت خودکار پاک خواهد شد و امکان دانلود محصول وجود نخواهد داشت.
* پس از 15 روز از زمان خرید، در صورتی که فایلهای خریداری شده دانلود نشده باشند و یا کاربر به هر طریقی این اطلاعات را از دست داده باشد می بایست مجددا محصول را خریداری نماید و به هیچ وجه امکان ارسال مجدد محصول بدون خرید مجدد وجود نخواهد داشت.
⇐محدوده ی فنی پشتیبانی محصولات:
* محصولات آموزشی شامل پشتیبانی نمی باشند و در بخش پشتیبانی تنها مشکلات فنی پیگیری می شود و مباحث آموزشی را در بر نمی گیرد. اما توجه داشته باشید که محصولات تهیه شده در گروه آموزشی نیما جهت بهره برداری کاربران بصورت قابل فهم، راحت و ساده تهیه شده است.
مدت زمان پشتیبانی فنی جهت مشکلات پیش آمده احتمالی برای هر محصول ارائه شده در وب سایت تنها تا 24 ساعت پس از تاریخ خرید می باشد و پس از آن گروه آموزشی نیما مسئولیتی در قبال پاسخگویی نخواهد داشت. همچنین جواب گویی به سوالات بعد از خرید بین 1 تا 24 ساعت متغییر خواهد بود. زیرا بعضی از درخواست ها نیاز به بررسی دارند ولیکن همه تلاش گروه آموزشی نیما مبنی بر سریعترین نوع پاسخگویی می باشد و به یاری خداوند ما در این راه موفق بوده ایم.
⇐سیاست‌های رعایت حریم شخصی:
* در صورت استفاده از هر یک از خدمات گروه آموزشی نیما، کاربران مسئول حفظ محرمانه ماندن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
* هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات موجود در وب سایت گروه آموزشی نیما استفاده می‏ نمایید، سفارش اینترنتی خود را ثبت و یا خرید می‏‌کنید و یا به گروه آموزشی نیما از طریق روش های ارتباطی موجود در سایت پیام ارسال می کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و قوانین باشد، شما موافقت می‌‏کنید که گروه آموزشی نیما به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و سایر سرویس‌های الکترونیکی مندرج شده در بخش ارتباط با ما موجود در وب سایت) به درخواست شما پاسخ دهد.
* آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت نموده است، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت تنها از طریق آنها صورت می‌گیرد.
⇐عودت وجه:
* از کاربران گرامی خواهشمند هستیم قبل از هرگونه خرید محصول، با دقت خاصی همه چیز را در نظر بگیرند و توضیحات مربوطه را مطالعه نمایند. با توجه به اینکه فایل های دانلودی مانند کالای فیزیکی قابل مرجوع نمی باشد، بنابرین عودت وجه میسر نبوده و تنها در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی گروه آموزشی نیما این موضوع قابلیت بررسی خواهد داشت. همچنین خرید اشتباه به هیچ شکلی قابلیت تعویض، تغییر یا عودت وجه را نخواهد داشت.
⇐تغییرات توافقنامه:
* وب سایت گروه آموزش نیما حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست جهت اطلاع از قوانین جدید و به روز همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.
⇐نکته پایانی: کمک به کاربران و موفقیت آنها تنها شوقی است که در دل داریم. احترام متقابل مهمترین اصل تعامل است. متاسفانه از ارائه خدمات به کاربرانی که قوانین مندرج شده در وب سایت را رعایت نکنند معذوریم.

◊ قوانین عمومی:
* ورود کاربران به وب‏‌سایت گروه آموزشی نیما هنگام استفاده از حساب کاربری خود و مطالب و محتواهای تولید شده، ثبت سفارش، خرید محصول و نیز سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن تمامی شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات گروه آموزشی نیما می باشد.
* تمامی مطالب موجود در وب سایت گروه آموزشی نیما مانند متون، موارد گرافیکی، لوگو، آیکون و دکمه ها، ویدیوها، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و تمامی محتواهای تولید شده جزئی از اموال گروه آموزشی نیما محسوب شده و در انحصار این گروه آموزشی می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای گروه آموزشی نیما محفوظ می دارد.
* کلیه اصول و قوانین گروه آموزشی نیما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.
* کاربران موظف به رعایت کلیه قوانین عمومی و اختصاصی مندرج شده در وب سایت گروه آموزشی نیما می باشند. لازم به ذکر است که اگر قوانین، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گروه آموزشی نیما در آینده تغییراتی داشته باشند، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و کاربر توافق می نماید که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
* تنها مرجع رسمی مورد تایید گروه آموزشی نیما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی (www.nimaeducationalgroup.ir) است. لازم به ذکر است که ما با هیچ روش دیگری جز موارد مندرج شده در سایت با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت گروه آموزشی نیما هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از (www.nimaeducationalgroup.ir) نداشته و همچنین هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی مانند Yahoo Messenger، MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران عزیز جهت برقراری ارتباط با ما، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده نمایند.

فهرست